14 grudnia 2022

Najważniejszym zadaniem szkoły jest praca z młodymi ludźmi. Istotne jest, aby znali oni swoje mocne strony i potrafili o nich głośno mówić. Wiara w siebie to podstawa do rozwijania własnych pasji, niwelowania słabości, a w efekcie – do odnoszenia sukcesów
w dorosłym życiu. Dla podkreślenia walorów uczniów Zespołu Szkół w Mogilnie postanowiliśmy zorganizować Tydzień Uczniowskich SuperMocy. Jego głównym celem było: lepsze poznanie siebie, uświadomienie młodym ludziom ich mocnych stron, zaprezentowanie uczniowskich talentów, budowanie poczucia własnej wartości, wzmacnianie własnego pozytywnego wizerunku, integracja społeczności szkolnej.

 

Od poniedziałku, tj. od 5 grudnia uczniowie Zespołu Szkół w Mogilnie swoje talenty takie jak: rękodzieło, malarstwo, fotografia, grafika itp. zaprezentowali w specjalnie utworzonej w szkole galerii. Każdy zainteresowany mógł poznać swoją supermoc w „lustrzanej gablocie”. Podczas lekcji staraliśmy się dyskutować o tym, co jest dla młodzieży ważne, jak postrzegają sami siebie, co o sobie myślą. Owocem tych spotkań są prace plastyczne przedstawiające kolaże supermocy naszej młodzieży.

 

Kulminacyjnym momentem obchodów Tygodnia SuperMocy był sceniczny przegląd uczniowskich talentów. Muzyka, śpiew, recytacja wypełniła mury naszej szkoły. Nie zabrakło również tańca, układania zabawek logicznych na czas a także pokaz treningu sztuk walki. W tym miejscu składamy serdeczne podziękowania panu Arkadiuszowi Renk „Rene” – instruktorowi tańca z MDK Mogilno oraz Maciejowi Sierackiemu – trenerowi sportów uderzanych, na co dzień związanemu ze Strefą Sztuk Walki w Mogilnie za aktywne uczestnictwo w naszym przedsięwzięciu i wspieranie naszych młodych talentów.

 

Supermocą jest także umiejętność uspokajania się, radzenia sobie ze stresem. W związku z tym nasza młodzież uczestniczyła w zajęciach relaksacyjnych. Uczniowie doświadczyli relaksu, medytacji, nauczyli się neuropsychologicznych technik uspokajania się, uświadomili sobie także, jak można się cieszyć z małych codziennych rzeczy. Ponadto wykonali ćwiczenia Mindfulness oraz mogli odreagować napięcia podczas ćwiczenia ruchowego.

 

Uczniowie zaangażowali się w realizację projektu, który był niezwykłym, nowym doświadczeniem. Mamy nadzieję, że dzięki takim inicjatywom młodzi ludzie zaczną wierzyć w siebie i swoje umiejętności oraz będą pewniejsi swoich zalet.

 

 

Koordynatorami projektu była Pomoc Psychologiczno-Pedagogiczna w składzie: Pedagodzy: Anna Góźniczak, Anna Wojtasińska-Tokarczyk, Iwona Ciesielska,
Anna Przybylska oraz psycholog Małgorzata Król.

 

  1. Wojtek Janowczyk
  2. Wiktoria Szpranger
  3. Antonina Wojtczak
  4. Julia Gawron
  5. Ania Małecka
  6. Natalia Michalska
  7. Tina Skowron
  8. Piotr Woliński
  9. Nikola Nowakowska
  10. Gabrysia Nalazek.
  11. Jagody Jarlaczyk
  12. Marysia Nowacka
  13. Jagoda Kujawa
  14. Sara Skorupińską
  15. Amelia Włodarska
  16. Igor Szwarckopf
  17. Martin Kubicki
  18. Wiktoria Grylewicz
  19. Amelia Bosiacka
  20. Adela Furmańczyk
  21. Malwina Kubasik
  22. Katarzyna Kasprzak
  23. Maja Czarnecka
  24. Zuzanna Kędziora
  25. Marcelina Witkowska
  26. Julia Komanowska
  27. Wiktoria Jasieniecka
  28. Michalina Grodzka
  29. Rozalia Redman
  30. Julia Stawicka
  31. Izabela Waszak
  32. Julia Stajszczak
  33. Aniela Czekalska
  34. Weronika Świątek
  35. Matylda Mieczan
  36. Wiktoria Jasieniecka
  37. Amanda Fojucik
  38. Nikola Wiśniewska
  39. Oliwia Mikołajczak
  40. Dominika Nurska

 

Goście:

Arkadiusz Renk i Kacper Kontny z grupy Rockin’ Style Crew

Maciej Sieracki KS Strefa

 

„Jeśli potrafisz o czymś marzyć – potrafisz też tego dokonać!” – Walt Disney

Jak poprawnie zalogować się

do platformy Microsoft 

AKTUALNY
WNIOSEK DO KOMISJI SOCJALNEJ 

OŚWIADCZENIE DO KOMISJI SOCJALNEJ

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

Klauzula informacyjna o Ochronie Danych Osobowych 

INSTRUKCJA REJESTRACJI ORAZ LOGOWANIA DO UONET+

    ZESPÓŁ SZKÓŁ           W MOGILNIE

 

 

ANONIMOWA SKRZYNKA

NA SYGNAŁY 

SYSTEM BEZPIECZEŃSTWA ZESPOŁU SZKÓŁ

W MOGILNIE