SYSTEM BEZPIECZEŃSTWA ZESPOŁU SZKÓŁ

W MOGILNIE

ANONIMOWA SKRZYNKA

NA SYGNAŁY 

    ZESPÓŁ SZKÓŁ           W MOGILNIE

 

 

INSTRUKCJA REJESTRACJI ORAZ LOGOWANIA DO UONET+

Klauzula informacyjna o Ochronie Danych Osobowych 

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

OŚWIADCZENIE DO KOMISJI SOCJALNEJ

WNIOSEK DO KOMISJI SOCJALNEJ 

Jak poprawnie zalogować się

do platformy Microsoft 

FINALISTKI OLIMPIADY ZWOLNIENI Z TEORII

W bieżącym roku szkolnym Zespół Szkół w Mogilnie po raz kolejny przystąpił do udziału w przedsięwzięciu pod nazwą ZWOLNIENI Z TEORII. Olimpiada Zwolnieni z Teorii to inicjatywa, w której uczniowie działają w grupie znajomych, realizując projekty społeczne. W ten sposób zdobywają doświadczenie menedżerskie oraz mają możliwość uzyskać międzynarodowy certyfikat zgodny ze standardami amerykańskiego Instytutu Project Management Institute. Ponadto rozwijają kompetencje przydatne na rynku pracy, takie jak zarządzanie i rozwiązywanie problemów.

 

Miło nam poinformować, że w Zespole Szkół w Mogilnie w roku szkolnym 2021/2022 zespół uczennic z klasy III Liceum Ogólnokształcącego w składzie Oliwia Jędro, Adrianna Kucharska oraz Oliwia Wróblewska (przy wsparciu Julii Grotnik) popularyzował poszerzanie wiedzy i rozwijanie umiejętności z języków obcych, realizując kampanię Otoczeni Językami II.

 

Dziewczyny z sukcesem ukończyły wszystkie etapy Olimpiady Zwolnieni z Teorii
oraz z powodzeniem zrealizowały swój projekt społeczny. Dzięki temu uzyskały tytuł Finalistek Olimpiady Zwolnieni z Teorii.

 

Opiekunem uczniów w projekcie Zwolnieni z Teorii jest nauczyciel przedmiotów zawodowych p. Edyta Kończal, która uważa, że dzięki takim inicjatywom uczniowie mają szansę rozwinąć kompetencje kluczowe. Ponadto podczas realizacji projektów zdobywają bogate doświadczenie cenione na współczesnym rynku pracy.

 

 

12 kwietnia 2022